Tuesday 3 June 2008

And now.. the back

I stitched mostly white, so no visible progress although white is essential for texture... so I show you the back. I tried to keep it as clean as possible, as it's a difficult mission on a pattern where colour changes are frequent.

Patternuts, yes I will be moving. Again. Marvel at the irony...

----------------------

Comme j'ai brode que du blanc, et que sur photo on ne voit pas le progres (bien que le blanc soit essentiel pour la texture), j'ai decide de vous montrer le derriere. J'essaye de le garder aussi propre que possible, car avec les changements de couleur frequents, c'est assez difficile. Beaucoup de fil passes dans les les points...

Chiloe, je suis bien consciente de l'ironie du sort: devoir demenager 6 mois apres avoir emmenage.... DBF a calcule qu'en 10 ans j'avais demenage 5 fois, car fait tous les 2 ans en moyenne. Et il a suggere un camping car...

Lutine, j'espere avoir fini l'ange en moins de 3 semaines... je pense qu'a moins de longues seances, je ne finirais pas en moins de 2 semaines. Je suis realiste, et en plus je ne vois pas l'interet de broder a toute vitesse.... Apres je finis par avoir une collection de broderies que je sais pas quoi en faire ;)

Au fait, a ta question assez ancienne, je ne suis plus abonnee aux magazines, car la plupart du temps il n'y a rien qui m'interesse... Autant depenser ces sous dans du matos !

10 comments :

Annie said...

The back looks very neat. I would never have the guts to show one of my backs for all the world to see!

Nathdmc said...

Waouh ! Quel courage et surtout quel minutie pour garder un dos aussi impeccable, j'en suis bien imcapable......
Big Bizoux, Nath.

patternnuts said...

Very nice back San! (boy, that could be taken the wrong way! Ha ha)
Thank you for answering me. Though I feel your "moving pain", but this could be an exciting opportunity for you. (hugs)

Taneya said...

AngelSan - I'd like to ask you a question, but the email address I have for you is not working. Can you please email me at taneya at gmail dot com/

Jenn M said...

Wow, you're a neat stitcher. I love seeing the progress.
How long have you lived in England? That's lousy about the job, but I guess you'll be closer to DBF and family right? At least on the same continent.
Take care!

Bonecas da Filó said...

Lindo!!Beautiful

Ginny said...

From what I can tell, the back of your work is amazingly neat. Wish mine looked that good!

Anonymous said...

Merci pour tes reponses !!
Encore une question :
Je peux te piquer l'idee de montrer le dos ?
J'aime bien !

Anonymous said...

j'espère que tu trouveras le bonheur dans le nouveau départ de ta vie. Ann.

nela said...

Dios dejo de pasar unos dias.. y consigo unas noticias que no se si son buenas o malas, a ver ya no vas a vivir mas en Uk? te mudas a donde? Como te sientes? estas bien? te envio una tonelada de energia y muchos besos... y muchos deseos de cosas mucho mejores..

God stopped to spend a few days .. and get some news you do not know if they are good or bad, seeing no longer going to live more in Uk? you move to where? How do you feel? these well? you send a ton of energy and many kisses ... and wishes of many things much better

please to what I have the new address raisins .. thanks.