Monday, 19 January 2009

Post weekend pictures

Well, I felt stitchy end of the week and during the week end, so I progressed a bit.

First, the birds, I stitched the boring snow, leaves and a bird. Boring because it's long lines of white.

Then the bunny.... I made the basket, and it wasn't easy, because of the different browns. Plus I forgot some colours at home, so I had to stitch here and there with what I had (ok, most of the colours, but still...)

So now guess what? it's time to stitch....

---------------------------------------------

La fin de la semaine dernière et ce week end j'ai brodé pas mal, et donc voici les photos !

Tout d'abord, on a les oiseaux. Là, j'ai surtout fait la neige, ce qui était fastidieux car c'est des longues lignes.

Et aussi, le lapin... J'ai fait le panier, qui n'était pas évident à cause des différents bruns. Et j'avais oublié des couleurs à la maison, alors... j'ai du m'en passer !

Et maintenant, je retourne à la broderie....



Post a Comment