Wednesday, 25 March 2009

Un update (si si !)

Before you wonder where I am...

Here is my progress on "Coming to America". End of the week, I was very motivated and stitched most of the house, and then on Saturday I found a crochet doily magazine, and that was it, I had to make a doily.

I know it looks like the house is going one way, and the people are a bit... well... But it's just a scanner effect !

The weather was so nice until Monday, and now it's horrible, rain, wind... yuck !

"Japan Style" magazine has an article on amigurumis, and I bought a book on Amazon, so I feel I will make some crochet critters for Easter soon...

--------------------------------

Avant que vous ne vous demandiez où je suis... Voici l'état de "Coming to America". Ca a l'air penché, mais ce n'est qu'un effet de scanner !

En fin de semaine dernière, j'étais très motivée, et la maison est montée vite. Mais Samedi j'ai trouvé un magazine de napperons au crochet et je me suis mise à faire ça à la place. Sans compter qu'il faisait beau et il fallait en profiter.

Maintenant le temps est à la pluie et au vent, c'est horrible !

"Japan Style" magazine a un article sur les amigurumis, du coup j'ai aussi acheté un livre et je compte bien faire quelques poussins et autres pour Paques !
Post a Comment