Thursday, 4 June 2009

Jimmy the orange boy

here is the newest sandugurumi to adopt in my Etsy shop: Jimmy the ornage boy. To see pictures of all angles, got o the boutique.

I really put loads of details in him, the leaves and everything. I'm very tempted to keep him for myself as a dangle on my bag or something !!! Of course, as I'm still on zero sale, that might just happen.

I'm surprised of the lack of reaction I got lately. No Terminator fans around? Do you get cold feet because I try to sell on Etsy?

Do you have such a lovely weather (we do here) that you spend your time outside, stitching in the garden under a tree... ah, I wish I could do the same, but hayfever would turn it into hell anyway !!!

Now I will make a mini me I want to use as avatar. No idea how to do that yet... well, I mean colour wise !!!

----------------------------------

Voici le dernier sandugurumi à adopter dans ma boutique Etsy : Jimmy the bonhomme orange. Si vous voulez le voir sous toutes les coutures, il va falloir aller dans la boutique !

Il est si mignon que je le garderais presque pour moi, avec les petites feuilles et tout. Mais bon, comme j'en suis encore à zero vente, il va surement rester chez moi de toute façon !

D'ailleurs, je suis étonnée par le manque de réaction par ici en ce moment. Pas de fans de Terminator par ici? Ou le fait que j'aie ouvert une boutique vous rend mal à l'aise?

Ou profitez-vous du beau temps (il y en a plein ici) pour broder au jardin sous un arbre? Dans ce cas, je vous envie, car avec le rhume des foins, cela tournerait vite à l'enfer plein de mouchoirs.

Maintenant je dois faire un mini moi pour servir de logo/avatar... mais comment me caractériser? La suite au prochain numéro...
Post a Comment