Thursday, 26 June 2008

Growing house

It's time to show a picture of the "Home of a needleworker" progress...

Stitching is very very slow at the moment... so of course I don't have much to blog !

The rest of life isn't that interesting... From September I will be in Belgium for at least a year. Total change of life, new job, new everything...

I guess hayfever is taking the best of me at the moment !

-----------------------------------------

Il est grand temps de montrer une photo de "Home of a needleworker", qui ne sera pas accroche ou je suis actuellement, ca c'est sur.

Je ne brode presque plus en ce moment, et le reste de ma vie n'est pas si interessant. A partir de Septembre je serai en Belgique pour au moins un an, changement total de vie, nouveau boulot et tout ca....

Je suppose que le rhume des foins a un effet tres nefaste sur moi pour le moment !






Post a Comment