Saturday 26 September 2009

Coming to America is back !

I'm glad to see you are still following my blog ! In between crochet (I'll show that later), I'm working on "Coming to America" from LHN. Last update on that was March 25th !!!

I gave my grandma her birthday frame yesterday, and she was really glad ! I framed it in a wooden square frame, just the right size ! I had that in my stuff...

Yesterday I received JCS Christmas ornaments and "Lavender's blue" pattern from LHN I ordered from 123 Stitch. Postage is a bit expensive, but it only took a week to cross the big pond !!! I plan on starting Christmas stitches after Coming to America...

-----------------------

Je suis contente de voir que vous suivez toujours mon blog.... Entre deux séances de crochet, j'ai repris "Coming to America", que j'avais délaissé vers le 25 mars !!!

J'ai donné la broderie d'anniversaire à ma grand mère hier, et elle était ravie. Je l'ai encadrée dans un un cadre en bois carré qui était juste à la taille, et que j'avais dans mes affaires.

Hier j'ai aussi reçu le magazine Christmas ornaments de JCS, et "Lavender's blue" de LHN, par 123 Stitch. Le postage est un peu chère, mais cela n'a mis qu'une semaine moins un jour pour arriver de l'autre coté du l'Atlantique !!! Donc je vs bientôt commencer à broder pour Noël....

4 comments :

Annette said...

What a lovely desgin.
The cards was also very lovely.

Nathdmc said...

Contente de te lire !!!!! C'est vrai qu'elle est vraiment mimi la broderie d'anniversaire..... Je suis curieuse de voir ce que tu as fait au crochet..... moi j'ai ressorti mes bandellettes de sac en plastique justement pour faire un sac pour les affaires de sport de ma Mistinguette.......
Poutoux et Bon WE,

Anonymous said...

Bon déménagement et bien pour toi que tu aménages avec ton BF. Bien à toi, Ann

Desi said...

Ooh, I love your choices! Both "Coming to America" and "Lavender's Blue" will be so sweet. Keep it up!