Saturday 15 May 2010

Littles bears picnic ?

It's been a long time... But May is ectic. Family trips to communions, Bank holidays, etc, and it's hard to concentrate on crafts. But I started to make these little bears for Christmas tree. They are 5cm high, and they are so cute I will have to make plenty more to give around. To make your own, go to the original website, Little cotton rabbits.

-------------------------------------------

Ca fait longtemps, mais entre les jours fériés et les voyages familiaux pour cause de communion, il ne reste plus beaucoup de temps pour tricoter. Mais j'ai commencé à faire ces petits oursons (5cm) pour l'arbre de Noel. Il va falloir en faire encore plein, car tout le monde en voudra. Si vous voulez faire vos propres oursons, allez à Little cotton rabbits.

6 comments :

Nathdmc said...

rohhhhh !!!! ils sont super mimi tes oursons, moi aussi je tente de changer la déco du sapin !!! pour le moment avec quelques étoiles au crochet.......
Merci pour ton com ! je suis comme toi, je préfére le photo par photo avec les coms....
Poutoux de la nuit,

Annette said...

What a cute little bears.. There are so fun to look at..

Hampers said...

Wow...these little bears looks cute and a perfect gift for Christmas. Wish if you could share the procedure to create one

Oana Roxana said...

Adorable! My nephew would love them. :) Me too..

Mila said...

какие мишки милые!!!Teddy bears are cute!

Bidouillette said...

C'est tout à fait adorable!!!! Quel talent!!!!