Sunday 14 September 2014

Mini pouches frenzy

Here is my creative train of thoughs. I love pouches. How can I make them more usable and trendy? Small is kamai. Plus the bag is made faster, and I can try different stitches on them. And mini pouches were born. The idea is to use them as key ring, to put coins, sd cards, usb cards, chapstick or anything you want.

I first ma de the lilac one, for me, and I finished it with a rainbow loom flower. I thought an elastic band would be practical to open and close the bag. And it mixes medias ;)

I then made the peach ones, and you can see the different stitches used.

Finally I made a beige in attempt to be more gender neutral....

I want to make those mini pouches for the Christmas fair this year, but I have no idea if people would be interested in them....


-------------------------------------

J'adore les bourses, mais comment faire pour les utiliser de façon plus classe? Et ce qui est petit est mignon, et ça se finit plus vite, et on peut essayer différents points dessus. Et les mini bourses sont nées.

J'ai d'abord fait la bourse lilas, pour moi, et j'ai rajouté une fleur en élastique. Il me semblait que l'élastique serait bien pour fermer le sac.

Ensuite j'ai j'ai 2 bourses pèche et  une beige. Je voudrais en faire quelques unes pour le marché de Noel de cette année, mais je ne sais pas si ça intéressera qui que ce soit....

No comments :