Tuesday 5 February 2008

2 things...

First, I forgot to say yesterday that I introduced the French speaking blogs I read, in the left sidebar (it's there just because the right sidebar is a bit crowded, that way it's a bit more equilibrated). Blogs in the sidebars are my Bloglines reads. So it means that these days loads get added. I dunno if it's really useful to you as visitors or not.

Second, I'd like to draw your attention to the first discussion on my website. I'll try to add some as I get inspired. It is supposed to be a nice big debate, so join in !

----------------------------------

Tout d'abord, comme je me lance de plus en plus dans le francais... j'ai mis les blogs en francais que je lis, sur la barre de gauche. Comme tous les blogs lies sur mon blog viennent de mon Bloglines, attendez-vous a voir pas mal de nouveaux liens avec le temps !

Deuxiemement, J'ai introduit la premiere discussion sur mon site (et oui, l'enonce est en francais aussi). Venez donc debattre de sujets broderie !!!

4 comments :

Anonymous said...

ohlàlà une discussion...moi la bavarde, je vais aimer ça je le sens!
bises

Leeland said...

Great that you've added new blogs, I'll have a look at them.
And i'm off to see the discussion.
Hugs!
Lili

Anonymous said...

et un "you make my day award" pour toi!
bises

Anonymous said...

Ohhh merci d'avoir mis mon blog dans tes liens.
Gros bisous