Tuesday 18 December 2007

Morning after?

Well, after 3 different projects shown yesterday, it will come as no surprise that I don't have anything to show today ;)

Add to that the fact that I was totally tired yesterday, and mostly spent time staring at the tv. And I prepared my stitching for the trip:

- Snowflakes: it's stitched so slow I will still be on it in 2 days, no worries.
- Charlie bear and robin.
- Christmas Heirloom
- Abigail Winslow (Dear Diary LHN)
- threads to stitch some of the charts I will get for Christmas.

All this sorted in my big bag... I think I will just leave out the Flower Fairies, I mean, I already have too many things...

I'm glad you all love my little snowman. Now I'm very impatient to see pictures of your stitched version of it !!! You know I tend to choose my own colours, etc... so feel free to do the same, it would be a lot more fun ! Note that it's now featured in Lagattac's freebies blog. But according to Feedjit, some people actually come from there...

So to these new people... welcome !!!


Apres tous les projets d'hier, vous ne serez pas surpris si je n'ai rien a montrer aujourd'hui ;)
Il faut dire que j'etais si fatiguee hier que j'ai passe des heures a fixer la tele, et aussi j'ai prepare mes broderies pour le voyage:

- Snowflakes: je le brode si lentement que dans 2 jours, j'aurai encore plein a faire.
- Charlie bear de WOCSL aida et backstitch...
- Christmas Heirloom
- Abigail Winslow (Dear Diary LHN)
- les fils necessaires pour broder mes cadeaux de Noel.

Tout ca dans des trousses et dans le panier de brodeuse, avec les outils necessaires, etc...
Je suis contente que les gens aiment mon bonhomme de neige, et je suis impatiente de voir les photos des gens qui le broderont !!!! Surtout si les couleurs sont differentes...

Ce freebie est dans le site Lagattac- freebies, et apparemment des gens viennent ici par la aujourdhui, donc bienvenue aux nouvelles !!!

Lutine, je ne peux plus non plus offrir de napperons en crochet, car ma mere et mes grand meres en ont deja une collection impressionnante... donc c'est rate. Faut que je me concentre sur d'autres crafts plus modernes ;)
D'ailleurs, le probleme est le meme pour la dentelle aux fuseaux: j'aimerais bien m'y remettre, mais que faire de l'objet obtenu apres tant d'heures d'effort?
Une idee cependant: faire de la dentelle autour de coussins ou autre projet brode...

1 comment :

Leeland said...

Yummy!!! Great projects to look forward to!!!
Yup, I've seen your snowman on Marcella's blog indeed: lots of visits to expect then...
Hugs,
Lili