Saturday 18 May 2013

Emerging from winter

It's been 2 months since the last post. 2 months  !!!! Why? Well... I've been knitting cardigans, crocheting little things, and cooking sweets. But I didn't feel like taking pictures, writing uninspired blab to post on the blog. The whole operation takes time, and I didn't want to bother. Add to this the awful weather we are having, virtually no Spring yet !!!

Ok, I'm enjoying the fact that I can still wear the knitting stuff I made, but still.... what about being able to knit on a bench in the park? Not yet....

---------------------------

Ca fait deux mois que je n'ai pas mis à jour.... Mais entre la déprime du temps pourri (où est le printemps????) et mon activité hors ordi (tricoter des gilets, crocheter des petits trucs, la patisserie...) je n'étais pas inspirée pour poster sur le blog, surtout que ça prend du temps.

Le seul avantage du temps pourri est qu'on peut encore porter ce qu'on a tricoté pour l'hiver, mais on aimerait bien aller tricoter sur un banc du park !!!

1 comment :

Nathdmc said...

Hello ! Tiout à fait d'accord avec toi, j'ai hâte que le beau soit là pour pouvoir m'installer sur la terrasse, quoi que la machine à coudre sur la terrasse j'suis pas sûre....
Contente de te relire !
Biz, Nath.